Meest gestelde vragen

Ik kan een artikel niet vinden.
Wij adviseren je om de zoekbalk te gebruiken bovenaan de website. Kan je het product dan alsnog niet vinden, dan is het product waarschijnlijk uit het assortiment of is het niet meer op voorraad.

Populaire artikelen proberen wij altijd weer aan te vullen en in veel gevallen kunnen we een mail sturen wanneer het product weer op voorraad is. Om hierover een mail te ontvangen, klik dan op de knop “Herinner mij” en vul hierin je email adres.

Wat zijn de verzendkosten en naar welke landen verzenden jullie?
Afhankelijk van het product en pakket versturen wij via DHL en PostNL. Boven een order van € 50,- verzenden wij kosteloos.

Wij verzenden binnen heel Nederland en België

Op elke dagen wordt de bestelling geleverd?
Van maandag tot en met zaterdag.

Wat is de levertijd van de bestelling?
Voor 18:00 uur op een werkdag besteld, is de volgende dag (met uitzondering van zondag) in huis.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als de bezorger langs komt?
Wanneer je niet thuis bent en het gaat om een pakketzending, probeert de bezorger het pakket nog 2 maal aan te bieden of levert het af bij een postpunt in de geadresseerde plaats. Het pakket kan ook bij de buren afgeleverd worden of zijn. Je krijgt hier dan een notitie van in de brievenbus.

Kan ik de producten ook afhalen?
Nee, helaas. Maar gelukkig bieden wij een snelle en betrouwbare levering.

Wie bezorgd mijn pakket?
www.giftshop.nl maakt gebruik van de service van DHL en PostNL.

Kan ik ook een ander bezorgadres opgeven?
Ja, dat kan. Je kan de bestelling ook op je werk, bij familie of op een ander adres laten bezorgen. Bij de invoeren van je adresgegevens kan je dit adres doorgeven.

Moet ik thuis blijven op het pakket in ontvangst te nemen?
Zodra je van www.giftshop.nl een track and trace code met pakket specificatie hebt ontvangen kan je er vanuit gaan dat het om een pakket gaat welke niet door de brievenbus past. Je kan hiervoor het beste thuis blijven of een ander adres doorgeven. Gelukkig hebben DHL en PostNL een duidelijke tijdsaanduiding zodat je er rekening mee kan houden.

Volg je pakket met track and trace.
Zodra je pakketje onderweg is sturen we je een verzendbevestiging. In die verzendbevestiging vind je een Track & Trace-link naar de bezorgdienst van jouw pakket. Als je die link volgt kun je, via de site van de bezorgdienst, precies zien waar je bestelling is en wanneer deze wordt geleverd.